Friday, October 7, 2011

Aku dan gold

Salam Satu Malaysia... terima kasih yang mengunjungi blog saya ini... Hari ni saya nak membawa topik aku dan gold.. Hehe tiada persamaan pun aku dan gold ni,,, cumer awal minggu ni.. ader panik dan geram skit tentang turun naik gold dalam trading aku.. Hmmm.. tak faham lagi.. ok aku akan terangkan dalam bentuk bergambar so harap jelas la yer..


Ok pada minggu ni pergerakan harga emas naik pada mulanya..dan kemudian jatuh,, pada paras 1600 semula..hmm.. nak jadi kan cerita.. floating saya positif pada awalnya... dan mengharap price gold akan naik lagi.. pada price resistance area 1675.00.. tetapi jatuh pada area itu,,, dan kemudianya,,,, jatuh sehingga semua trade saya floating negatif,,, itu yang hangin n panik.. saya terpaksa topup skit utk jaga margin.. rasa menyesal plak hold pada paras itu...takper la takder rezeki..
Ok hari ni ada news NFP (Non Form Payroll),, so.. saya harap la... price gold pecah la resistance dekat area 1675.00 dan naik pada target price iaitu 1750-1770 pada bulan ini.. Saya akan update setiap hari analisis gold...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...